четвъртък, 3 юни 2010 г.

Пълната промяна в моя живот






















Като се сещам преди да опозная Бог аз бях много затворено в себе си момиче което е много скромно,срамежливо и не мисли за друго освен училище и ми липсваше нещо просто се лутах из мрака. Но когато опознах Бог аз намерих своята цел в живота намерих радостта в моя Бог и Той ме изведе на светлина от тогава Христос промени моя живот когато бях болна Той ме изцери и Той винаги е до мен и винаги ме подкрепя и аз винаги ще му служа от цялото си сърце. Ако искате и вие да сте по-щасливи и да не се лутате без цел в живота и да имате спасение просто приемете Исус за свои спасител=)

И НЕКА ВСИЧКИ СЕГА ДА ПРИЕМЕМ ИСУС ХРИСТОС ЗА СВОИ СПАСИТЕЛ ВЪВ СЪРЦАТА СИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..............................................

Няма коментари:

Публикуване на коментар