вторник, 22 юни 2010 г.

Чудесата на великия Бог-Исус Христос


ЗДРАВЕИТЕ приятели със неуписуема радост със преливащо щастие ,искам да ви пиша какво се случва при нас църква знамения и чудеса . БОГ казва искаите и ще ви се даде пиша това за тези които са изгубили надежда за да ,ви кажа че има един които може да смири и мъжът на една жена и жената на един мъж , защо казвам, това в тези последни дни всички се нуждаем от по добри дни всички имаме нужда от малко покои , но времената са толкова осилени че едва ли има този покои във дома ви . ЩЕ ВИ препомня за мен животът ми беше ад ,както може би ивашият е днеска затова казвам на всеки както и на мен ми беше показано от библията искаи и ще ти се даде .Е АС поисках и господ ми даде ново смирено ,сплотено изпълнено със любов и мир семейство благодаря на този чуден бог. ИСУС ХРИСТОС които ми даде тази радост и наслада да видя този мир и тази сигурност удома сега всички заедно посрещаме добрите ни дни дадени от господ сега мъжът ми не само прие господ но и служи на господ защо казвам всичко това ще ти кажа . СИГУРНО ти също имаш проблем със твоята половинка може биси болен може би си тъжен може би се нуждаеш от утеха точно за това пиша обещах на госпот че ще помагам на такива хора като мен каквато бях приди да позная бога. НО СЕГА аз го познах чрез чудото което стори ХРИСТОС за мен виште мъжът от снимката това стори бог смири го промени го за добро точно от това се нуждае душата ти ако искаш да видиш чудо ако искаш бог да промени и твоят живот потърси го ако си болен от каквато да е болест потърси го ако си тъжен потърси го ако си със проблем потърси го това е моят бог ИСУС ХРИСТОС БЛАГОСЛАВЯМ ВИ СЪС БЛАГОДАТТА НА БОГА. ПИШЕТЕ МИ АКО ИСКАТЕ ДА ЗНАЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ТОЗИ КОИТО ВЪРШИ ВСИЧКО КОИТО МОЖЕ ВСИЧКО . ТОИ ЗНЕ МИСЛИТЕ ВИ ТОИ ВИЖДА СЪРЦАТА ВИ САМО МУ СЕ ДОВЕРЕТЕ ОБИЧАМ ВИ ЧАО ДО СЛЕДВАЩОТО ЧУДО.

3 коментара:

  1. Govorix s Janko vcera i toj mi kaza za evangelizatsiata!! WOW! Mnogo silni iztserenia! Radvam se mnogo!
    Lipsvate mi semeistvoto mi =) Skoro shte zapocvam da pisha na bulgariski na moya blog! Wishte ako mojete da vidite tam kadeto se pishe bulgarski, natishai tam i tam she pisha na bulgariski!
    Skoro tryabva da govorim i da se vidim po skype!
    Obicam vi! Maria

    ОтговорИзтриване
  2. браво на тебе татко вече дори кръщаваш..............

    ОтговорИзтриване
  3. viarno e bog i men e promenil

    ОтговорИзтриване