четвъртък, 17 юни 2010 г.

Приключенията с БОГ

Всички които не вярват в Христос си мислят, че когато повярваш в него животът е скучен,но съвсем не е така. Животът с Христос е много забавен и пълен с приключения виждаш знамения и чудеса, кръщаваш,проповядваш и Святия дух говори чрез теб просто животът ти с ИСУС ХРИСТОС Е НЕЩО СТРАХОТНО.... Вчера докато пътувах от Разлог за Якоруда за да се върна от там във Велинграда аз исках от Бог да проповядвам на една жена и когано се качих във влака тази жена пътуваше заедно с мен и аз я заговорих и така почнах да и проповядвам Христос дори незнаех как тези думи излизаха от усатата ми,защото аз бях много срамежливо и скромно което се срамуваше от всеки и от всички момиче. И жената само ме питаше -"Ама наистина ли?". И аз този ден бях много щаслива,защото проповядвах на една жена и това ме радваше също и че святия дух говореше чрез мен. Така че никои да не си мисли че живота с Бог е скучен напротив пълен с приключения........=) чао до новите чудеса и знамения от БОГ.....

Няма коментари:

Публикуване на коментар