четвъртък, 3 юни 2010 г.

Всичко дължа на тебе ИСУСЕ=)






Аз благославям този ден когато ти намери ме и ме спаси. Сега вървя след тебе смела и радостна,защото ти живееш в мен. Ти ме видя когато бях безпомощна съвсем сама отлъчена тук помощта ти и за миг не закъсня да ме спаси от бурята. Аз искам да съм глината в ръцете ти да бъда твой ти да бъдеш мой И КАКТО ИСКАШ С МЕН ИСУСЕ РАБОТИ ОФОРМЯЙ МЕ ЕТО АЗ СЪМ ТВОЙ................ За всяка моя сутрин ти благодаря,че пак и пак събуждам се деня,нощта дори и дишането ми дължаги аз само на теб. Когато плача бършеш моите сълзи и със любов изправяш ме отново влагаш ти във мене пак мечти за да вървя смело след теб.Аз искам да съм глината в ръцете ти да бъда твой ти да бъдеш мой И КАКТО ИСКАШ С МЕН ИСУСЕ РАБОТИ ОФОРМЯЙ МЕ ЕТО АЗ СЪМ ТВОЙ...........
ОБИЧАМ ТЕ ИСУСЕ СЪС ЦЯЛОТО СИ СЪРЦЕ.....!!!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар