петък, 10 септември 2010 г.

Отговорът на нашите молитви към БОГ-ИСУС ХРИСТОС

Здравейте на всички блогари днес наистина беше прекрасен ден. Всички толкова много се молехме на БОГ за да повярва и моя съпруг ние се молехме,постехме и вярвахме,че БОГ ще го докосне и съпругът ми ще повярва. И знаете ли в скоро време още преди 5 месеца БОГ отговори на нашите молитви. Съпругът ми който беше против БОГ и го хулеше и не вярваше същият този човек преди 5 месеца той повярва в ИСУС ХРИСТОС и се кръсти във вода и сега съпругът ми е огън моли се,пости дори чете по цели нощи. Наричам своя мъж "СЪПРУГЪТ МИ",защото ние прочетохме в Библията,че бракът трябва да е на почит и че БОГ ще съди и прелюбодейката и блудницата и ние със съпругът ми поискахме да угодим на нашия БАЩА И ПРИЯТЕЛ и затова ние днес сключихме граждански брак. Днес всички имахме вълнение,притеснение и радост. Но пък всичко мина наистина добре и хубаво и сега наистина сме "СЕМЕЙСТВО ГАЙТАНОВИ" семейството което служи и ще служи завинаги на своя БОГ-ИСУС ХРИСТОС. Затова,ако искате и вие да имате щастие,приключение и знамения и чудеса във своя живот просто елате при ХРИСТОС...=) Чао и до новото приключение с БОГ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар