петък, 17 септември 2010 г.

В ДНЕШНО ВРЕМЕ ПИТАМ АЗ ВЯРВАШ ЛИ В ИСУС ЗАЩОТО ТОЙ ТИ ДАВА ВЕЧЕН ЖИВОТ!!!


Здравейте на всички незнам дали съм ви разказвала за моето изцерение как БОГ ме изцери от тумор в главата още гокато бях в трети клас бях много зле много ама прекалено много ме болеше главата. Аз бях като жив труп дори зениците ми бяха изкривени и бърках числата в училище дори сложих очила за да притъпи малко болката ми просто бях безнадежден случай когато отидохме на лекар той ни каза, че нищо неможе да се види на снимката, но може би е тумор и трябва да отида на операция да ми се отвори главата за да видят какво е! Беше зима нямахме пари за тази операция и родителите ми се притесняваха много за мен, но когато ми се помолиха аз се оправих нямах тези главоболия дори махнах очилата от тогава БОГ се намеси в моя живот той единствен се погрижи и продължава да се грижи за мен и никога не ме оставил в трудни моменти никога и затова му благодаря много днес пак нося очила, но аз съм добре даже супер и очилата са поради това,че много чета,пиша и стоя много пред компютъра,но благодарение да на моя баща и най най-добър приятел ИСУС ХРИСТОС аз днес съм жива,щастлива и радостна в неговото име. Както е изцерил мен от тумор тази трудна и опасна болест така може да изцери и теб от каквато и болест да си болен и тъжен да си и незнаеш какво да правиш обърни се към БОГ и той ще ти помогне със всичко от което се нуждаеш той единствено се интересува за теб и твоето щастие той дори знае колко косъма имаш на главата сега аз се обръщам се към всички невярващи СКОРО БОГ ИДВА И НЕ Е ВРЕМЕТО ДА СИ ЖИВЕЕМ КАКТО СИ ИСКАМЕ, ЗАЩОТО КОЙТО ПОВЯВА И СЕ КРЪСТИ ЩЕ БЪДЕ СПАСЕН,АКОЙТО НЕ ПОВЯРВА ЩЕ БЪДЕ ОСЪДЕН И КАКТО БЕШЕ ПОТОПЪТ ПО НОЕВО ВРЕМЕ ТАКА И ДНЕС ЩЕ ИМА ПОТОП, НО ТОЗИ ПЪТ НЯМА ДА Е ОТ ВОДА, А ОТ ОГЪН затова приемете Христос приемете вечния живот за да бъдете Спасени никои досега не е умирал за някои друг никои няма такава смелост, но ИСУС ХРИСТОС го направи заради всички нас за да имаме вечен живот и да ни спаси аз избрах вечния живот в ръцете на христос изберете го и вие сега той ви чака с отворени обятия да доидете при него ЕЛАТЕ ТОЙ ВИ ЧАКА.... =) чао и до следващото знамение и чудо което БОГ върши....


Ако поискате да се свържете с нас и да знаете повече за БОГ-ИСУС ХРИСТОС или нещо да знаете нещо или да питате нещо за него и се интересувате нашия скаип е Radi.Gaitanova или ни пишете на емайл адреса който е Radito775@abv.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар