четвъртък, 23 септември 2010 г.

ВЯРВАИТЕ В ЗНАМЕНИЯТА И ЧУДЕСАТ НА БОГ

Благославям всеки които чете този блог . днес бог ме помаза със миро на радост мечтата ми се осъществи да бъде променен моят мъж да кръщавам със него да сме във библейско училище със него е скъпи блогари казвам ви че бог чува молитви всяка жена или всеки мъж иска да има мир и диалог във дома си да е испълнено със радост и веселие и ако ми кажете че нее таканяма да повярвам . има и само един е на света нашият бог ИСУС ХРИСТОС само тои може да даде промяна във живота ви само опитаи колко е благ и ще видиш искаиот ХРИСТОС каквото и да е тои ще ви даде аз исках и тои даде нещо още по добро радост, мир , любов благодат от това се нуждае всеки от каде знам ли ами исках и сега съм отново във библейско близо до благодатта но този път не сами но със моят мъж живеем във време на благодат . скъпи блогари ако искате да питате нещо или да знаете повече за исус христос пишете ми ще се радвам да се запознаем до следващото чудо и знаите че чудеса стават само от бога чао обичам ви .

3 коментара:

  1. радвам се за вас обичам ви много=)

    ОтговорИзтриване
  2. Бог е жив, той е вчера днес и завинаги повярвайте във него той ви Обича и върши знамения и чудеса и днес! ❤️🔥🔥🔥👑

    ОтговорИзтриване