понеделник, 24 май 2010 г.

За тебе мила сестрице=)


здравеи мила сестрице , със сълзи от сърцето ми и от очите ми ти казвам ОБИЧАМ ТЕ ЩЕ МИ ЛИПСВАШ МНОГО. БЛАГОСЛАВЯМТЕ да спасяваш и кръщаваш още хора и семейства като моето да срещнеш добрият мъж в живота да спасявате, хора заедно да имаш семейсто благословенно от БОГ . МАРИЯ така както ти доиде в моят дом и ми показа кои е БОГ и ми донесе радост която не съм имала така да слезе благословение върху теп от БОГ нека сега да идеш кадето бог те испрати и да радваш хора както радваше нас . ТИ МАРИЯ беше за мен дъжд в суха и земя ти мария беще за мен слънцето в студените ми дни чрез теп БОГ ми даде радост неуписуема затова аз ще служа на моя БОГ и ще продължа да служа и да правя това което правеше ти, ще нося радост и свободата в ХРИСТА на всеки . ОБИЧАМ ВИ МАРИЯ ЕМИЛИ ЧАО . ПРЕДИ сърцето ми беше изпълнено със умраза и лицемерие но бог прати при мен пратеника си хора днес чуствам пулса на сърцето ми днес аз обичам но не лицемерно и благославям всеки които следва христос .

Няма коментари:

Публикуване на коментар