неделя, 9 май 2010 г.

БИБЛЕИСКОТО УЧИЛИЩЕ МОЖЕ ДА ТЕ ПРОМЕНИ И ТЕБ

.
това училище промени целият ми живот научих много неща за бог които не съм знаела , бог разтърси из основи животът ми промени мен и целият ми дом затова че видях и виждам чудесата на моя бог аз ще служа на моя бог и ще се приближавам до вашите сърца чрез статийте ще разказвам какви чудеса и знамения върши бог . в това училище ние плачехме заедно смеех ме се заедно споделяхме и така ръстяхме всеки ден, и святият дух ни изпълваше и променяше . ще чакам следващото библейско със нетърпение. ако искате да научите повече за бог , или да се научите да изгонвате демони ,да полагате ръце на болни и да виждате чудеса и знаменияЕЛАТЕ НА УЛИЦА БАХ 12 ЗА ДА ЗНАЕТЕ ПОВЕЧЕ ЧАО ЗА СЕГА ДО СЛЕДВАЩОТО ЧУДО ОТ МОЯ ВСЕСИЛЕН БОГ ХРИСТОС . ВЕЛИНГРАД ЧАО.

Няма коментари:

Публикуване на коментар