неделя, 7 август 2011 г.

идете по целият свят и благовестваите каза ИСУС


Колко прекрасни са върху планините нозете на онзи,който благовества,който проповядва мир!Който благовества добро,който проповядва спасение!Който казва на Сион:Твоят Бог царува. Радост и чест е за мен да бъда приятел на Христос а щом Царят над царете мие приятел тои ме прави наи щастлива на света,искам да ви кажа мили хора че по голям приятел от Христос няма никои неможе да даде живота си за приятел но тои го направи защото ние истински приятел.Тази вечер Бог ме удостои със честа да ме прати до нося благата вест чак във чехия и аз се радвам че мога да нося тази блага вест на хората тези хора толкова бяха въудушевени радостни и чустващи Христовият мир и Христовата радостмолихме се заедно и това ме прави щастлива бих искала този кото чете тази страница да повярва във живият БОГ А тои е ИСУС ХРИСТОС някои би ми казал ама алах или буда също са богове но библията ни казва друго мили хора. ДЕЯНИЯ НА АПОСТОЛИТЕ 4;12 няма друго име под небето на земята чрез което да се спасим освен ИСУС ХРИСТОС .И ако това е последно време както не само библията го твърди но и телевизи и вестници интернет и други не мислиш ли че трябва да се замислиш и ти този шанс който ти се дава о човече който и да си ти ,приеми Христос влез във неговата почивка и бъди спасен и щастлив .радвам се че мога да споделя тази радост със вас тези който четат тази страница нека ЖИВИЯТ БОГ ДА ВИ БЛАГОСЛОВИ .До

Няма коментари:

Публикуване на коментар